Rebranding Domino’s Pizza

person Horeca
access_time_filled

DominosLogoLanțul american de pizzerii continuă procesul de transformare și se concentrează pe îmbunătățirea serviciilor. Astfel Domino’s Pizza a anunțat schimbarea logo-ului și introducerea noului concept de local – „Pizza Theater”. După câțiva ani de dezvoltare și testare a conceptului, viitorul Domino’s Pizza store va avea proprii „artiști ai pizza”, care în fața publicului vor desfășura acțiuni de preparare a aluatului proaspăt de pizza, își vor etala talentul de a întinde un blat de pizza prin aruncarea în aer și personalizarea comenzilor clienților.

dominos
În funcție de suprafața fiecărei unități Domino’s Pizza, noul concept permite flexibilitate pentru un număr divers de caracteristici, de care nu s-a mai pomenit până acum în magazinele tradiționale ale lanțului de pizzerii. Din noul concept de pizzeria vor face parte: un lobby confortabil, o zonă deschisă în care poate fi urmărit procesul de preparare a mâncării, inclusiv o platformă înălțată pentru copii să poată vedea toată acțiunea din bucătărie, și posibilitatea de a face comanda de la un dispozitiv electronic de tip kiosk care permite urmărirea ieșirii comenzilor. Noile magazine vor avea și table pe care clienții vor scrie cu creta impresii și vor lăsa feedback pentru angajații pizzeriei. Unele magazine vor avea și alte caracteristici de tip „grab and go”, de la salate, lapte cu prăjituri și mini deserturi, in-store dining și televizoare big screen. Noul concept este completat de noul logo, care marchează o schimbare a brandului după 52 de ani de activitate.

weiner558
„Totul a început în 2008, când am observat o reală necesitate de schimbare”, a declarat Russell Weiner, Domino’s Pizza chief marketing officer. „Am început să extindem meniul, să dezvoltăm o serie de noi rețete pentru pizza și să găsim noi metode de a comunica brandul nostru consumatorilor. Am început să interacționăm cu clienții într-o manieră inovatoare prin tehnologie, dispozitive mobile și social media”.
Toate magazinele noi construite în Statele Unite și în câteva țări din întreaga lume vor avea noul logo și componentele cheie ale noului concept. Compania va începe de asemenea în pizzeriile existente să remodeleze, să facă schimbări și să implementeze noul logo, care va apărea în materialele de marketing ale Domino’s Pizza începând cu luna octombrie a acestui an.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302