Taco Bell intră în AFI Cotroceni și pregătește deschideri și în alte orașe din țară
Sphera Franchise Group, principalul grup din domeniul food service din România, a deschis cel de-al patrulea restaurant Taco Bell, în incinta AFI Cotroceni, din București. Noul restaurant este rezultatul unei investiții de aproximativ 450.000 de euro și dispune de o suprafață de 245 mp (interior și terasă) în zona de food court de la parterul mall-ului.
Prin deschiderea acestei unități, Taco Bell a creat 30 de noi locuri de muncă, noua echipă fiind gata să preia și să prepare comenzile fanilor care vor alege Taco Bell în pauzele dintre sesiunile de shopping, înainte sau după vizionarea unui film sau pur și simplu, atunci când ies să ia masa cu prietenii și familia.
Unitatea urmărește design-ul Global Explorer, un format internațional original Taco Bell, dotat cu bucătărie deschisă, care îi permite fiecărui client să vadă cum este preparată comanda sa, acces WiFi nelimitat și prize USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile.
Restaurantul are o capacitate de 98 de locuri având mese de tip Hub Tables sau Low Couch Seating, oferindu-le fanilor spațiul ideal pentru o experiență inedită, conform filosofiei brandului: „Live Más”.
„Decizia de a continua extinderea brandului în București a fost naturală: ținând cont de numărul mare de consumatori din capitală, este, fără doar și poate, încă loc de creștere aici. în plus, chiar de la lansare, fanii au cerut ca Taco Bell să vină și în AFI Cotroceni, un mall preferat de foarte multe persoane datorită diversității mari de opțiuni comerciale și de distracție. Abia așteptăm, așadar, să le oferim experiența „Live Más” care urmează să ajungă foarte curând și în alte orașe din țară, acolo unde pregătirile sunt pe ultima sută de metri”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Group.
Taco Bell, cel mai nou brand din portofoliul Sphera Franchise Group, se lansa pe piața românească în noiembrie anul trecut, oferindu-le fanilor produsele originale de inspirație mexicană. între timp, brandul și-a extins prezența locală, prin unități plasate în principalele centre comerciale din București.