Wu Xing anunţă o nouă politică de dezvoltare

person Horeca
access_time_filled

Conducerea lanțului de restaurante de mâncare chinezească Wu Xing a dezvăluit astăzi, într-o conferință de presă, o nouă politică de dezvoltare a rețelei de restaurante, bazată atât pe lansarea unor categorii de preparate culinare noi, dar și pe deschiderea unor noi restaurante în viitorul apropiat. Sabin Cernea, fondatorul Wu Xing a subliniat că 3 restaurante cu servire directă s-au deschis în București, în ultimele 18 luni, în Afi Palace Cotroceni, Pipera și în Centrul Istoric al Bucureștiului, investiția totală în aceste restaurante ridicându-se la 445.000 euro (dintre care 55.000 euro în restaurantul din Afi, 150.000 euro în restaurantul din Pipera și 240.000 euro în restaurantul de pe strada Covaci din centrul istoric).

WuXing2
Reprezentanții Wu Xing au anunțat că vor mai deschide un restaurant în viitorul mall Park Lake Plaza, din Titan, care va fi finalizat în 2013 și că își doresc un restaurant și în Mall Băneasa, datorită traficului intens, însă aceasta este doar o dorință în prezent, nefiind semnat niciun contract în acest sens.  Întrebat dacă dorește să extindă lanțul Wu Xing și la nivel național, Sabin Cernea a declarat: „Vizăm și o extindere națională, însă doar după ce ne consolidăm la nivel local”. 
Principala direcție în ceea ce privește strategia de creștere Wu Xing o reprezintă însă îmbogățirea portofoliului cu noi categorii de preparate culinare. Astfel, în luna mai, rețeaua Wu Xing a lansat categoria Smark Wok, care conține 9 preparate chinezești: pui cu aromă de pește, Spaghete cu ou și roșii, Spaghete cu pui și ceapă verde, Broccoli în sos de usturoi, Fasole Verde, Vită cu ceapă, Orez cu arahide și Orez Yang Zu. Prețul oricărui preparat din categoria Smart Wok nu depășește 20 de lei, iar porțiile sunt de 200 de grame.
WuXing1Începând cu 1 iunie 2012 Wu Xing va pune la dispoziția consumatorilor, atât în restaurantele cu servire directă cât și pentru livrare la domiciliu, o nouă categorie de preparate culinare și anume Panda Wok, destinată copiilor cu vârste cuprinse între 5 și 10 ani. Maestrul bucătar Tushin ne-a declarat că preparatele din această gamă au fost create special pentru copii, care trebuie să mănânce diferit de adulți, iar alimentația lor presupune o cantitate mai mică de sare de exemplu, preparate mai puțin iuți ș.a. Porțiile din gama Panda Wok au 150 de grame. „Ne dorim educarea consumatorilor de mici și promovarea bucătăriei chinezești în rîndul copiilor”, a punctat și Cristian Mogodici, directorul de marketing al companiei, care a adăugat că 30% din clienții de delivery au copii”.
Wu Xing și-a îmbogățit portofoliul de produse și cu deserturi specifice din China: Salată de fructe cu litchi, Fructe aromate Nan Wei, Mixt prăjit, Banane prăjite, Orez cu lapte de cocos, Clătite cu caramel de pere, Prăjitură cu răvaș. 
O altă noutate anunțată de reprezentanții Wu Xing este aceea că începând cu luna iunie 2012 clienții care comandă mâncare acasă vor putea să plătească cu cardul direct pe site-ul Wu Xing, și că în următoarele luni vor lansa și aplicații pentru smartphone și tablete.
Ca strategie de fidelizare a clienților, Wu Xing a anunțat și lansarea unui Brand Shop pentru clienți, de unde aceștia vor putea achiziționa diferite produse personalizate cu Wu Xing: tricouri, bandane, cești de cafea ș.a.
Revenind la restaurantele cu servire directă Wu Xing, Sabin Cernea a declarat că cel mai profitabil este cel din Afi Palace Cotroceni, însă acest lucru se datorează și faptului că este cel mai vechi. În primele 4 luni ale acestui an Wu Xing a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 9%.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302