Adrian Voican: “Criteriul Primei Zăpezi și-a atins scopul propus”

person Horeca
access_time_filled

Cea de-a doua ediție a evenimentului de promovare turistică „Criteriul Primei Zăpezi” –  cel mai important eveniment internațional business to business de promovare a turismului din județul Prahova – și-a atins scopul propus, a declarat președintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova, care a subliniat că cea mai puternică formă de promovare pentru o destinație, este realizarea unui mare eveniment local, în care toți jucătorii, privați sau publici sunt implicați.

„Se produce acel atât de dorit awareness al brandului turistic și ai ocazia să te poziționezi și să îți conduci strategia de comunicare exact așa cum dorești!”, a afirmat Adrian Voican într-un comunicat de presă.

promovarevaleaprahovei

Între 25 și 28 noiembrie, Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova – membră a Federației Asociațiilor de Promovare din România (FAPT) a organizat cea de-a doua ediție a evenimentului de promovare turistică Criteriul Primei Zăpezi. Organizat sub sloganul „Learn to ski in Romania”, acesta este cel mai important eveniment internațional business to business de promovare a turismului din județul Prahova.

Timp de 4 zile au fost vizitate hoteluri, pensiuni, vile și domenii schiabile din 3 stațiuni: Sinaia, Bușteni si Azuga. Infotripul – una din componentele evenimentului – a reunit peste 100 de participanți din mai multe țări: Franța, Iran, Malta, Polonia, Ucraina, Republica Moldova, România etc.

Componentele evenimentului au fost Infotripul „Criteriul primei zăpezi”, 25-28 noiembrie, Sinaia, Bușteni, Azuga; Bursa de turism „Criteriul primei zăpezi” –  26 noiembrie, Casino Sinaia; Conferința conexă Bursei de turism intitulată „Branding turistic național și regional: Turismul activ și de aventură  – 26 noiembrie, Casino Sinaia și Gala Premiilor turismului prahovean – 26 noiembrie, Casino Sinaia.

„Ne propunem să prezentăm destinația Prahova drept destinație ideală pentru turismul activ, respectiv pentru inițierea în sporturile de iarnă. De asemenea, evenimentul crează cadrul de întâlnire a cererii cu oferta, prin întâlnirea reprezentanților agențiilor de turism cu cei ai unităților de cazare. Elementele cheie ale unui eveniment de succes sunt două: mass-media, care asigură promovarea și o bună informare, respectiv vânzătorii produselor turistice. Cu acest prilej, dorim să asigurăm o campanie de PR pentru destinațiile turistice, unitățile de primire turiști, domeniile schiabile și formele de agrement din Prahova. Împreună, județele Prahova și Brașov constituie zona turistică numărul unu a României, cu o sezonalitate permanentă, dacă stăm să ne gândim la toate formele de turism oferite”, precizează Adrian Voican, președintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova.

„Multumesc mult factorilor locali pentru implicare – hoteluri, transportatori pe cablu, primării, producători de vin de elită, prahoveni, artiști, studenți și cadre didactice de la Universitatea de Petrol si Gaze – care ne-au acordat tot sprijinul pentru ca evenimentul să reușească. În cadrul Galei turismului prahovean am premiat cei mai buni oameni și firme din turism. Iată că parteneriatul public – privat își arată rolul său important iar evenimentul și-a atins scopul propus. Turismul este cea mai la îndemână formă de export pentru România și nu avem voie să ratăm o asemenea oportunitate. Cea mai puternică formă de promovare pentru o destinație, este realizarea unui mare eveniment local, în care toți jucătorii, privați sau publici sunt implicați. Se produce acel atât de dorit awareness al brandului turistic și ai ocazia să te poziționezi și să îți conduci strategia de comunicare exact așa cum dorești!”, a declarat Adrian Voican, președintele APDT Prahova.

turismvaleaprahovei

Infotripul și Bursa de turism Criteriul primei zăpezi reprezintă un eveniment inițiat de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova, Autoritatea Națională pentru Turism, autorități și antreprenori din domeniul turismului din cele 3 stațiuni vizate. Infotripul face parte din caravana „Vacanță în țara mea” a Federației Asociațiilor pentru Promovarea Turismului din România și care își dorește să promoveze cele mai importante destinații din țară.

Bursa de turism Criteriul Primei Zăpezi, care s-a desfășurat pe 26 noiembrie, la Cazinoul Sinaia, a reunit peste 300 de participanți. În cadrul bursei au fost semnate contractele pentru anul 2014, inclusiv de către touroperatorii străini, care s-au arătat foarte interesați de potențialul turistic al Văii Prahovei, și au fost definitivate ofertele de înscrieri ultratimpurii și de înscrieri timpurii.

Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT Prahova) constituie un parteneriat public privat înființat în 2008 la inițiativa Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT) alături de alți șase membri importanți din Județul Prahova. În prezent asociația are 9 membri. Misiunea organizației este dezvoltarea durabilă și promovarea turismului din zona turistică Prahova, atât în țară cât și în străinatate.

În 2012 au fost 55 participanți români și francezi la Infotrip, reprezentanți ai unor agenții de turism și ai mass-media. De asemenea, au fost vizitate 3 stațiuni, 3 domenii schiabile și peste 20 de unități de primire turiști.

Lista Premiilor Turismului Prahovean ” ediția a doua

Centrul de conferințe al anului – Casino Sinaia
Centrul SPA al anului –  Popasul Vânătorilor – Bușteni
Touroperatorul de incoming al anului – J’Info Tours
Touroperatorul de turism intern al anului – Sind Gaz
Touroperatorul anului pentru evenimente – Alca Tour
Lansarea investițională a anului – Mănăstirea Vărbila
Hotelul anului:
5* – Hotel Lux Garden Azuga
4* – Hotel Cumpătu Sinaia
3* – Hotel Mara Sinaia
Vila/ pensiunea anului
5* – Atra Doftana din Valea Doftanei
4* – Casa Freya Busteni
3* – Vila Camelia Sinaia
Cabana anului – Cabana Schiori Sinaia
Restaurantul anului
o    cu specific românesc –  Restaurant Vanatoresc Sinaia
o    cu specific internațional – Restaurant Tirol Sinaia
Bucătarul anului – Turea Codruț ” Restaurant Cucina Sinaia
Barmanul anului – Boian Dan – Hotel Mara
Clubul anului –  Sky Club Paulesti
Vinul anului –  Byzantium Blanc de Transylvanie – HALEWOOD
Omul anului în centre de informare turistică prahovene – Paul Popa ” CIT Sinaia
Studentul anului – Angela Vlad
Ghidul de turism al anului – Jenica Tabacu ” Muzeul Hașdeu
Cel mai bun blogger de turism al anului – www.infotravelromania.ro/blog
Obiectivul turistic prahovean al anului – Castelul Peleș
Cea mai bună școală de schi a anului în Prahova – Școala de schi Progressive Sports Bușteni
Centrul balneo al anului – Hotel Mara***Sinaia
Partenerul media al anului pentru turismul prahovean – Travel Mix
Evenimentul cultural prahovean al anului – Sinaia Forever ” ediția XX
Evenimentul anului al produselor tradiționale – Festivalul Cascavelei Valea Doftanei ” septembrie, editia a XII-a
Autoritatea locală a anului implicată în turismul prahovean: Primăria Câmpina
Premii de excelență pentru organizarea evenimentului „Criteriul primei zăpezi”: Hotel Rina Sinaia, Hotel New Montana, Hotel Palace Sinaia, SC Perla Bucegi, Vila Camelia, Hotel International Sinaia, Hotel Cumpătu Sinaia, Hotel Mara Sinaia, Casino Sinaia, Hotel Lux Garden, Hotel Cautis, Hotel Larisa, Castelul Cantacuzino, Events Viva Tour, Viorica Vasile.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302