Ibis România: “În 2016, va continua să crească numărul de turiști de leisure”

person Horeca
access_time_filled

 turismleisure2016încet, dar sigur, turismul de leisure câștigă teren în marile orașe ale României (București, Sibiu, Constanța), cu un ritm de creștere mai mare decât turismul de afaceri, conform unei analize a rețelei hoteliere Ibis România, membră a grupului Accor.

Piața de turism din România este în continuă dezvoltare potrivit analizei, iar interesul turiștilor români și străini pentru destinații din țară a crescut în anul 2015.

Afaceri sau plăcere?

Deși marea majoritate a turiștilor lanțului hotelier Ibis in România este concentrată pe zona de business, segmentul de turism de odihnă și agrement a cunoscut un trend ascendent în 2015, subliniază reprezentanții Ibis România. Cu peste jumătate dintre clienți de naționalitate română, trei sferturi dintre turiștii care au călcat pragul hotelurilor Ibis au călătorit în interes de afaceri, iar un sfert dintre aceștia în vacanță.

Evenimentele din marile orașe au atras cei mai mulți vizitatori în segmentul de leisure, în top situându-se mini-vacanțe tip city break de Crăciun la Sibiu, city break-uri la București cu ocazia concertelor susținute de Robbie Williams și Andre Rieu, weekendul de 1 mai la Constanța și pachetele de cazare cu ocazia Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu.

în topul evenimentelor de business la Ibis au fost și în 2015 training-urile, conferințele organizate în proiectele cu fonduri UE și diverse ședințe interne ale companiilor. Pe lângă acestea, noi tipuri de evenimente speciale au intrat pe un curs ascendent, și anume conferințele de parenting (la Constanța), târgurile specializate de joburi (la București și Sibiu), precum și audiții de pre-selecție pentru show-uri de televiziune.

Micul dejun la Ibis

Numărul de turiști din România care solicită micul dejun la ore extinse a crescut în 2015, aceștia alegând în funcție de programul personal unul dintre tipurile de mic dejun puse la dispoziție: early riser (4:00 – 6:00) sau late riser (10:00-12:00), în plus față de micul dejun principal între orele 6:00-10:00.

„Hotelurile Ibis au cel mai extins program de mic dejun din Europa, între orele 4:00 și 12:00. în noiembrie anul acesta, am regândit întregul concept de mic dejun, propunându-le clienților noștri o întreagă poveste, țesută în jurul unuia dintre cele mai sănătoase alimente – mărul, amplasată într-o nouă atmosferă: „livada cu meri de la Ibis”. Fiecare din hotelurile Ibis aduce pe mesele clienților soiuri tradiționale de mere românești, dar și rețete clasice de plăcintă proaspătă cu mere, clătite cu gem de mere, suc proaspăt și compot de mere”, menționează Ioan David, directorul general al rețelei hoteliere Ibis România. 

Desertul anului la Ibis

Titlul de „Desertul anului 2015” în cele 4 restaurante din hotelurile Ibis a fost disputat de tortul Mousse de ciocolată, la egalitate în topul vânzărilor cu clasica Creme brulée.

Din offline înspre online

Timpul petrecut pe internet de clienții și oaspeții Ibis pe device-urile proprii, folosind conexiunea WiFi asigurată gratuit de hotelurile Ibis, a crescut în 2015 de la 2.5 la 3 ore în medie, intervalul cel mai solicitat fiind între orele 20:00 și 4 :00.

2016 – ce urmează?

« în 2016, va continua să crească numărul de turiști de leisure, segment în care Ibis pregătește deja pachete de cazare cu ocazia evenimentelor culturale și sportive și a sărbătorilor tradiționale, în toate orașele în care suntem prezenți cu hoteluri în România (București, Constanța și Sibiu). în ce privește turismul de business, avem toate motivele să fim optimiști: atât companiile românești, care reprezintă majoritatea clienților noștri, cât și multinaționalele, își accelerează ritmul de dezvoltare, lucru care se traduce și într-o creștere a călătoriilor de afaceri, pentru care Ibis este o locație preferată prin servicii, confort și preturi convenabile. în același timp, prevedem o relansare a evenimentelor din cadrul proiectelor cu fonduri europene, precum și un apetit crescut pentru networking prin evenimente cu tematici din ce în ce mai specializate, din nișe diverse» , spune Ioan David, Director Delegat al Ibis în România.

Fiind unul din brand-urile de hoteluri economy al grupului Accor, cel mai mare operator hotelier din lume, activ în 92 de țări cu peste 3.600 de hoteluri, ibis include peste 1.000 de hoteluri în 59 de țări.

Sursă foto: www.ftnnews.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302