Delta Dunării intră în oferta online TUI

person Horeca
access_time_filled

deltadunarii2Ieri, 29 octombrie, la Tulcea, în cadrul unei conferințe de presă, organizată de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului „Litoral – Delta Dunării” și unul dintre membrii săi, Asociația Patronatului în Turismul din Delta Dunării, au fost anunțate două premiere, informează Ziarul Timpul.

Este vorba despre semnarea parteneriatelor dintre Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului „Litoral – Delta Dunării”, Asociația Patronatului în Turismul din Delta Dunării, Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) și BIROUL ROMÂN DE TURISM ASBL (initiațivă privată a unor tineri și dinamici antreprenori români din Belgia, care se va lansa la sfârșitul lunii noiembrie a.c., la Bruxelles) și, mai ales, intrarea destinației turistice Delta Dunării în oferta online a TUI-Travel (în mod concret: semnarea contractelor între cunoscuta și intens accesata platformă de informare turistică internațională HotelBeds.com și operatori economici din Delta Dunării).

Corina Martin a declarat cu această ocazie: „Este un canal extrem de important de promovare pentru noi, care va scoate în față, practic, mult mai puternic, în ofertele internaționale, această destinație românească, ce ne individualizează de altfel. Este destinația noastră turistică de… diamant, așa cum o numim noi! Din punctul de vedere al peisajului, al naturii sălbatice, dar și al ofertei turistice, Delta Dunării ocupă locul… doi, la nivel mondial, după Marea Barieră de Corali, din apropierea Australiei! Au fost, deja, semnate 15 contracte, între nemți și agențiile românești de turism, iar de anul viitor sunt așteptați în Deltă 3 mii de străini pe sezon. În plus, România va fi și mai bine promovată în Uniunea Europeană prin deschiderea unui birou de turism privat în Belgia, la Bruxelles”.

Iulian Beiu, director de contractare HotelBeds, pentru România și Republica Moldova, a declarat, la rândul său: „Avem clienți, turoperatori, care sunt extrem de nișați. Sunt focusați pe bird watching, sunt focusați pe situri naturale. Automat, și clientela lor știe exact unde ajunge și ceea ce urmărește. Odată cu includerea în platforma online HotelBeds.ro, peste 200.000 de agenții de turism, din întreaga lume, vor avea în ofertele lor Delta Dunării, iar 15 agenți economici de aici s-au înscris deja în rețeaua virtuală. Prețurile noastre nu sunt exagerate: între 30 și 100 de euro pe noapte, de persoană, în funcție de pachetul pe care îl alege fiecare. În total, cei 15 agenți economici înscriși până acum în rețeaua Hotelbeds, pun la dispoziție circa o mie de locuri de cazare. Aici sunt incluse și hotelurile-doc plutitoare, care atrag din ce în ce mai mulți turiști. Media unui sejur pe un astfel de hotel plutitor, cotat cu patru stele, este de trei zile, însă majoritatea turiștilor sunt tot români. Administratorul unui hotel plutitor, care s-a înscris deja în rețeaua HotelBeds, speră ca și străinii să-i treacă pragul și să devină interesați de minicroazierele în Deltă”.

Sursa: www.ziarultimpul.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302